July 21, 2010

A Midsummer Night's Dream

This is my favourite dress from Jerusalem: over and over covered in roses^^.♥
I found it in a small shop on Jaffa Street. The lenght is ideal!

We were going out that night to the beach to have drinks in a small bar.
The wind is execptionally warm, like from a blow dryer!

Dressing up and going out in the evenings feels like you are on holiday.
I rarely go out, because I want to keep up with my work.

Easily my favourite summer outfit =). But then, what else can you wear, when the temperatures don't significantly drop during the night??!^^

Love,



1 comment :

  1. Das Kleid sieht fast so aus, wie der Azaleenbusch bei mir im Garten ^^

    Das Naturreservat sieht wirklich erfrischend aus. Aber Abkühlen unter dem Wasserfall war wohl verboten, oder ? Mit Jeans wirst du hier wohl auch nicht viel rumlaufen müssen. Ich warte schon sehnsüchtig auf das nächste Gewitter.

    Schön zu sehen das es dem kleinen Fellknäuel gut geht. Scheint ja nen ordentlichen Appetit zu haben. Allerdings hat es mir besonders die Schildkröten angetan *-* Hat du noch ne Hinteransicht, dann kann ich sie bis auf die Art bestimmen ;-)

    LG, Cop

    ReplyDelete

Thank you very much for your comment!
See you again on my blog soon =)

Lilly Rose